jobb, plugg, sova, jobb, sova

Sitter och försöker svara på samhällsfrågorna som ska vara klara imorgon, men jag känner mig inspirerad till att bara skriva något långt och djupt, sådär som jag gör ibland. Jag vet inte om vad ännu men om jag skulle låta mig själv så skulle det bara spinna på kan jag med säkerhet säga.

Idag har jag jobbat hela dagen och det ska jag göra även imorgon. Egentligen skulle jag ha blivit Candeos första kvinnliga montör men så fanns det någon idiotisk regel om att man måste vara 18 år för att få åka lift. ÅÅÅH JAG VILLLE JUUUUUUU :((( skitsamma, får ändå något annat jobb. Kanske inte lika roligt men jobb som jobb right? Jobb är bra.
Efter jobbet imorgon så ska jag dra mig iväg mot Lindesberg för att sova hos min älskade vän Jennfi.
ahmanulla efter det kan hon inte sova säkert med tanke på att jag vet vad hennes brevlåda heter...MOHAHAHA
okej. nu. ska. jag. sluta ta din tid . HAJDÅPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0