Canon, defintivt inget sugmärke, det är ju kanoners!

Dagen började med att jag, amalia och alicia for iväg till aspholmen för att ta kort på Canon's skylt och gå in och prata med någon som vi förväntade oss vara ett butiksbiträde men fick snacka med bossen och det funka ju det med!
Efter det drog vi till skolan och tog några kärleksfulla bilder tillsammans med Canon, min bäste vän, mitt barn osv.
Redigerade lite bilder, bidrog med att vara med på en annan grupps bild och senare matematik.
Dagen har varit ganska bra faktiskt, troligen på grund av det underbara vädret! Efter skolan drog jag, frida och albert till biblioteket för jag skulle lämna tillbaka en bok som vi lånade med skolan som sög, och bytte till "The Host" som på det lilla jag läst verkar mycket bättre, dock lite tjock bok på över 600 sidor men jaja, det löser sig. Sen hem och läsa lite, och så plockade mamma upp mig så drog vi iväg till "XXL" och bytte gympadojjorna som jag köpte häromdagen för de var konstiga (läs:trasiga) nu sitter jag här, duschade för en stund sen ifall ni undrade och har även ätit varma mackor till kvällsmat tillsammans med en kopp thé.
OTROLIGT, hur intressant dethär inlägget blev och förstår om ni typ sitter och tänker pfheuu, tur att hon berättade om sin dag så jag vet vad hon har för sig.
kbry typ, ne men ha det puss♥

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin blogg :)

2011-10-12 @ 10:28:33
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0