the last couple of days

Det har redan hunnit bli november. Andra november för att vara exakt, och halva höstlovet har gått.
Igår så jobbade jag i någon timme innan det bar av hemåt igen för att sedan vända och åka upp på stan för att träffa Jenjen och hennes vän Cornelia. Vi såg Paranormal Activity 3 på bio, lätt värd pengarna. Ja det vill säga om man tycker om att knappt kunna andas i slutet av filmer...
Sen drog vi hem till gamla goda adolfsberg för att äta och fixa lite plugg och sedan dra ut och träffa El Muerte (aka  Armin). Vi strövade runt här i hemtrakterna, drack energidryck, stal min egen hund som satt fast i ett träd och hade allmänt roligt. Efter det vandrade jag och jenjen hem till mig för att chilla och prata om livet och allt därtill. i lav ju little miss fluffY<3
Vi somnade och mitt i natten så började mitt alarm på mobilen ringa "there's a stranger in y bed, there's a pounding in my head..." och jag ba manulla en främling i sängen?!?!? så var det jennifer som gjorde me gusta face.. okej det gick inte riktigt till så men TYP! anyway, så var jag typ tvungen att räkna matte för att kunna stänga av alarmet och det var bland det jobbigaste jag gjort i mitt liv.
Sen drömde jag massa typ om pannkakor och människor och jag vet inte allt vad det var.
Sen vaknade vi vid typ elva och ba haj på daj nu ska vi ha tea party, och så hade vi det. Samtidigt kollade vi på Arn.
När filmen tog slut sprang vi iväg till busshållplatsen för att jenni skulle hinna med bussen och sedan dess så har jag gjort cirka ingenting.
NAJS
have
a
good
life

Kommentarer
Postat av: FLUFF

ASSÅ HÖR DU ATT ARN LÅTER FÖR JÄVLA FULT?!?!!? HAHAHAHAHAHAHAH DÖÖÖÖR

2011-11-02 @ 22:39:26
URL: http://jennifererikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0