the day before yesterday- fridus b-day

GAAAAAAAAAAAAAAH har suttit och lärt mig göra en gif i photoshop och så går det inte att ladda upp den *sadface*
skitsamma, här kommer lite bilder från i fredags

För att sammanfatta fredagen så kan man nog säga att det hände otroligt mycket.

Allting hände, och ingenting hände.

·         Frida fyllde år

·         vi satte upp våra bildrepotage på väggarna

·         David föreslog att vi skulle sälja mitt

·         Vi åt lunch

·         Drog upp på stan

·         Träffade tre trevliga bulgarier…

·         Kramkalas med Jesper, Jennifer och Emelie

·         Bestämde oss för att dela på oss, Albert och Frida hem till Frida och jag, Jennifer och Emelie hem till mig

·         Tea-party at my place

·         Följde Emelie till bussen.

·         Jag och Jennifer satt och spelade och sjöng tills vi fick skavsår i öronen

·         Jennifer skrek sönder sin röst av lycka

·         Min mage kaosade

·         Vi åkte upp på stan

·         Stod och pratade med Lukas på våghustorget

·         Sprang på Alex typ

·         Väntade i över en halvtimme på mat på Efesos

·         Äta

·         Åka buss till Lindesberg

sovaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: fluff

jag ser ut som en häst.......

2011-11-27 @ 17:21:31
URL: http://jennifererikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0