tågarn

Sitter i min underbara säng, har just duschat bort hästlukten. Gah, rida lätt utan stigbyglar är jobbigt.
Att fota i Hallsberg gick bra. Har inte lagt över bilderna till datorn än men jag hoppas iallafall att jag fick ihop fyra bilder bra nog för att lämna in! Behöver träna på att fota känner jag.
Hem från Hallsberg åkte jag tåg. Något jag inte gjort sen jag var cirkus fem år gammal med min mormor till Gävle tror jag det var. Det var spännande då jag
  • knappt hittade till tågstationen
  • inte visste vilken sida jag skulle stå på för att komma till örebro
  • inte visste vilken bokstav det skulle stå där jag stod
  • inte visste när tåget gick
  • från början inte såg en enda levande varelse att fråga
VILKET ÄVENTYR!
Sen hittade jag i alla fall någon att fråga. Någon inne i någon liten kiosk som fanns där. Men tror ni att hon visste hur jag skulle göra så har ni fel. Så jag sprang vidare för att hitta någon annan person att fråga men då kom en tjej springandes efter mig som hade stått i kö till den där jädrans kiosken och sade att hon skulle fara till Örebro nu också. Så jag följde efter henne som en hund. Tack gode Gud för att det finns vänliga varelser på vår planet. Det visade sig att hon också hade gått ett mediaprogram på gymnasiet, fast på virginska!
Tog bussen hem från centralen och kom hem till ett dukat matbord med mat på. Tur det så hungrig som jag var!
Sen fick jag skjuts av mor till stallet och hem fick jag skjuts av André på hans helt fantastiskt fina moped. NAJS!
Ah det var typ min dag i ord. HAHA INGEN BILD FÅR NI! ägda.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Galet de där när man inte vet vart man ska stå, har fått panik antal gånger när jag ska byta tåg och man bara har några minuter på sig att hitta rätt! Ghaaa haha!

2011-11-21 @ 23:01:47
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0