mission - ACCOMPLISHED

dagen har bestått av kyla, svenskalektion, idrott på nJoy och *damdaradaam* MISSION med jennifer!
det var farligt, det var spännande, det var oroväckande, och EXTREMT ansträngande och nervkittlande. MEN VI KLARADE DET FÖR VI ÄR BÄST! (okej mest jennifer eftersom det var hennes uppdrag och jag var bara där för att se till så att hon verkligen höll sig enligt planerna)
NU har jag spelat in mig själv när jag läser upp mitt tal om mänskliga rättigheter och den går på repeat... kan första delen av talet iallafall! jag låter så j*vla tjatig... (kanske för att jag hört den där typ 70 ggr nu...)
har just duschat och ska faktiskt bara borsta tänderna och sen gå och KANSKE läsa ett kapitel i boken och sen sova. LÄNGTAR EFTER SÖMN <3 har ju gymmat och grejjer idag ffs!
okej, det här inlägget var ju väldigt seriöst och har mycket bra svenska och så. eh ja, väm bröir säj om svänska när man kan ha költ!!!!!!?! ok svenska är kul. (tänker på rösten som hon i hur många lingon i världen använder när hon säger "detta är kul.") HAHAHA JUSTE HAR HUNNIT FÅ EN BULA OCKSÅ
den ser ut exakt såhär:
dvs som kissemissen jerry på bilden.
HAR ÄVEN ÄTIT KÖTTBULLAR
och det såg ut såhär:
jag sparade mat inför den kalla vintern som man nu kan känna i luften att den är på gång. använde kinderna som förråd!
OKEJ, det var alltså innan jag fick min bula så lägg märke till hur jämnt och fint mitt huvud ser ut utan den där bölden eller vad det nu är.
OKEJ ATT VARA ENSAM IBLAND BLABLABLABLA.... min mobil säger det med min röst hela tiden.
GODNATT BABES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0