kameldag

Den här dagen har varit ganska så bra, trots tre-timmars-matten på eftermiddagen!
Jag har fått ett oväntat men hoppgivande meddelande som fick min älskade vän att sitta och skaka, skratta och bryta ihop på samma gång. PSYK. Men på ett kind of bra sätt som sagt.
Jag har redigerat mina fyra bilder ifrån gårdagen, och på matten så räknade jag och min herr kamel ekvationer. Det gick ju. Vi åt i alla fall Kamelkaka och det var gott.
Nu sitter jag hemma och tänker. Tänker på allt och ingenting.
  • Vad önskar jag mig i julklapp?
  • Hur hade allt sett ut om det inte ser ut som det gör idag?
  • Varför? Fanns det någon anledning till det? Vad vill du? Kom och säg det till mig istället.
Ja det där var typ en tusendel av vad jag tänker på just nu.
Ska nog knåpa ihop en liten önskelista tror jag. Eller nej, inte idag. Jag orkar nog inte.
Jag har funderat lite på att börja blogga på devote istället men asså... lämna blogg.se?
NE vill ju inte dissa. (+att jag inte förstår mig på devote) NEJ nu bestämde jag mig just för att inte byta

Kommentarer
Postat av: fffffffffffffffffffffffflufffffffff

jag önskar mig dig i julklapp :3333

2011-11-22 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0