i'm afraid to sleep because of what haunts me



Den här dagen har varit långt ifrån lika perfekt som håren ovanför.
Jag började med att vakna upp ifrån en helt otroligt konstig dröm bara ett par minuter innan min väckarklocka skulle ringa. Sen blev det en stressig morgon. Sen misslyckades jag med dagens uppgift i skolan och sen dog jag när jag insåg att jag inte skulle få fota på arbetsplatsen som jag ville OCH inte heller hos montörerna på mammas jobb som skulle utomlands höll jag på att säga men menar till göteborg, det är ju typ samma sak.

Sen gick jag med JenJen, Fridus och Alberto in på H&M och där provade jen massa saker medan jag satt och hängde upp allt på galgar igen... Sen åkte jag buss hem tillsammans med Adam då jag skulle till morföräldrarna.

För att se ljust på den här dagen:
  • jag har världens bästa klass, tack.
  • jag har världens bästa lärare, tack.
  • jag blev otroligt jävla glad när en gammal vän vinkade till mig på bussen, det var inte igår. -tack.
Jag upprepar det som jag sa igår - det är de små sakerna som gör livet värt att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0