här kommer alla känslorna på en och samma gång

Sitter hemma på mitt rum i min fåtölj. Jag har ont. Ont för att jag vet att du har ont, och ont för att jag inte ville att du skulle höra av dig. Jag vet att det är du och jag vill inte ha något mer med dig att göra. Du är en idiot.
Ilskan flammar upp inom mig samtidigt som ett par tårar långsamt rullar ned för mina kinder.
Jag vill inte mer. Jag är trött på det. Jag är trött på dig. Vad vill du?

Och du som får henne att må dåligt. Jag vill bara ruska om dig och säga att hon faktiskt är värd en andra chans.
Du bör ge henne den, för jag vet ingen som är mer värdig en än hon. Hon älskar dig mer än något annat levande på vår blågröna planet. Något annat överhuvudtaget i hela vårt stjärnfyllda universum.

Varför händer allt på samma gång?

kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0