full rulle


har.inga.bilder.
Har längtat efter att blogga hela dagen, och nu äntligen är jag här framför min älskade dator......
Igår kväll åt jag tacos, dog framför idol och sen återuppstod jag för att åka iväg till Adolfsbergsskolan för att sitta barnvakt eller något liknande... Nej men träffade några riktigt trevliga filurer som jag inte alls tillbringat mycket tid med förut vilket gör det hela ännu trevligare! Vi pratade om paj.

Idag har hela dagen bestått av förberedelser inför släktkalas på grund av att bror fyllde tio bast, najs.
Så kom hela släkten hit BOKSTAVLIGEN, eller nej, det saknades två kusiner men ÄNDÅ, herre min skapare, trodde inte alla skulle få plats...

Nu ligger jag utsliten i min säng och tänker på paj med mera... borde inte tänka så mycket på mat... det kan inte vara hälsosamt, har för tusan ätit mat för en hel vecka idag...

hoppas du förstår att det där lilla, bara det behövdes för att göra hela min dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0