en vaken sönpaj(!)

Dagen började med att jag blev väckt av min mor och bror runt halv tio snåret och på en gång så frågade de om jag ville följa med på Tintin och jag svara de bara "Ja" och bad dem att gå typ... Jag somnade om till kvart i elva och gick upp och åt frukost och fixade innan jag hoppade på bussen in mot stan för att sedan åka vidare till almby....
tycker sebastian är riktigt duktig på att förklara vart man ska hoppa av osv :P HAHAHAHA pratade i telebobo med min saknade fridus och skrattade mer än på länge åt att seb kanske inte skulle komma och möta mig och att han inte ens bodde i almby utan han hade bara lurat dit mig, det var hejdlöst kult HAHA

Sen kom han trots allt gåendes längs med cykelbanan, och så visade han mig "Almby city" haha tror det tog typ 20 min knappt.... Sen gick vi till hans crib och pratade om käppar, paj och andra alldagliga saker...

Mor, far och bror kom och hämtade upp mig runt tre då vi skulle åka iväg till biografen i vår stad.
Tintin i 3D och grejer, första gången jag såg 3D på örebrobio faktiskt, och jag hade ju lagom ont i huvudet när vi åkte därifrån.
Sedan for vi vidare mot kyrkogården, det var jättefint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0