biotime

.....söta tjejor.....
chacha bloggen!
Började dagen med att vakna upp i Jens säng... lol jens lol... Vi hade det allmänt mysigt där ända tills bussen gick då vi satt på den i ett decennium och chillade och såg rådjur och gjorde lustiga miner till varandra, precis som vanligt!
Sen drog vi upp på stan och mitt på våghustorget ligger det en snöhög, enda stället med snö precis som igår och vi ba ah men ja kul att den fortfarande ligger kvar. SEN så kommer det en liten ponny gåendes runt den och där börjar jag undra om jag verkligen är vaken eller om jag drömmer... konstigt - ohja!
Sen fortsatte jag hemåt med min huvudvärk och så adventspyntade jag lite med mor OCH gjorde backup på datorn. Kan från och med nu känna mig lugn *andas*.
Nu har jag duschat och gjort mig i ordning för att åka tillbaka upp på stan och träffa julia för vi ska gå på bio! Naaaaaaajs
Ah det var typ min dag! Ska berätta om gårdagskvällen sen när jag kommer hem. (dvs om jag orkar)
pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0