*a girl is winning a freezer* OMG THIS IS THE MOST EXCITING THING THAT HAS EVER HAPPEND TO ME *happyface jumping around in the store...*

Tragiskt men det kunde ha varit jag...
Sitter och tittar på "He's just not that into you" har ju inte sett den förut eller så... kul att det ibland känns som att man sett alla filmer i världen. (dvs alla värda att se)
Dagen har tillbringats med världens bästa Jennifer uppe på stan och på en buss till adolfsberg och tillbaka bara för att... för att sedan sitta och garva på konserthuset åt folk som ramlar i skidbackar och en cykel som lät på ett lustigt vis!!! do not forget that u're the best jenjen
Efter att Jennifer hade åkt några minuter över 18 så trodde jag att min buss skulle gå 12 över men icke sa nicke, jag stod där och frös ihjäl till 42... Hjälpte iallafall folk genom att beskriva vägen till kulturhuset och så hjälpte jag självaste Enis att hitta till nygatan 38! NAJS
Talade med en vän i telebobo och gick till våghus endast för att inse att bussen just gått därifrån. KUL LIV.
Ska väl kanske titta på filmen nu ändå, hajdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0