gröööön!!!!!!!

ååååååååååååh hej hopp i lingonskogen!!!
jag städar mitt rum!!!!!!!!
asså ni får tro vad ni vill men jag lovar att det är sant! (välbehövligt må jag säga)
aaah, idag har man firat lilla mor och mors mor, grattis på bemärkelsedagen skulle man ju kunna säga :P
direkt efter att vi ätit pastasallad och tårta hos mormor -där jag även träffade kusin och moster- så drog jag och mor ut till marieberg för att kolla matta till altanen (kul?) men precis som jag anade blev det även lite andra ärenden när vi ändå var i farten så då köpte jag mig en bodylotion, tunnstrumpbyxor, sängkläder och nya tidningsmappar eller vad det än nu kallas! har haft mina rosa och bruna i många herrans år och tanken var att jag skulle måla dem vita men det kräver energi och tid.. något jag har gott om men har ingen lust att lägga ned den på att måla dem så då var det lättare att köpa nya! /care
jaaja, nu ska jag fortsätta damma, dammsuga och fixa så jag blir klar idag!! borde dessutom plugga.. oooooooooorka känner jag lite spontant sådär bara! betygen sätts på tisdag och dessa uppgifter lär väl inte ändra mitt betyg speciellt mycket.. eller? jaja ingen bryr sig koko.
GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER OCH JAG FÅR SERIÖST UTBROTT, SKITSAMMA HEJDÅ :@
(asså det gröna med inlägget är att jag har bytt inredningsfärg på mitt rum från röd till grön!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0