GH3 + H&M♥

hejsan små barn!!! och resten... just nu sitter jag och spelar guitar hero 3 fast det är så fint väder ute...
ska senare CYKLA till frida och sen ska vi gå på foto-promenad i karlslund! för det är hälsosamt, men hon kommer inte hem förän typ vid 15 eller nåt så det är ettag kvar tills dess... igår bloggade jag inget för jag hade inget spännande att skriva om, satt inne typ hela dagen och gjorde ingenting för jag orkade inte göra något!
JUSTE klickade hem massa kläder från h&m's hemsida också:
hjärta
Nu känner jag i hela kroppen att våren äntligen är påväg.
Solen skiner över staden och jag kan höra hur fåglarna vackert kvittrar utanför fönstret.  Man kan se den grusiga asfalten komma fram under snön som långsamt, långsamt smälter i solens värmande strålar, och jag tänker: snart, snart, snart är våren här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

dom dera tightsen är riktigt sniggiga!!!!!!

nästan samma kläder som jag ska beställa :$

men du har alltid varit min förebild såååååå.. hihi, puss! :D <3

2011-03-07 @ 18:00:03
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0