en riktigt vanlig torsdag helt enkelt,

bilden-fråga inte men diggar färgerna och kontrasten som blev
har inget nödvändigt att säga så ha ett bra liv!

Varenda kväll står hon där vid sängkanten och ler.
Även då det är mörkt kan jag se hennes silvergrå hår och hennes blå blommiga blus.
Hon är tyst.
Hon är alltid tyst.
Säger aldrig ett ord.
Hon står bara där, i sin blommiga blus.
Jag är inte rädd, jag vet hon vill väl.
Hon är inte farlig, hon vill inte vara till besvär.
Men varenda kväll jag undrar, vad gör hon egentligen här?
Varenda kväll står hon där vid sängkanten och ler.
Alltid lika tyst, med samma blommiga blus.
/j

Kommentarer
Postat av: sofiegotthold

- har just nu dagens fråga i min blogg! kika gärna in och svara vad just du tycker, hiss eller diss? :)



http://sofiegotthold.blogg.se/2011/march/dagens-fraga.html#comment

2011-03-25 @ 16:13:05
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0