chilldag fast nej fast jo..

felix passade på att åka tefat då han hittade ett, muy bien!
jag och mina undersåtar, ser det fan ut som haha steekarn!


först nationella i kemi, det gick väl som det gick och låt oss lämna det så.
sen var det bild, och eftersom lukas inte var där så kunde vi inte göra det vi egentligen skulle göra, med andra ord en egen tolkning på ett gammalt konstverk, och då fick vi gå ut och fota istället eftersom jag ändå hade kameran med mig!
orkar inte ladda in massa bilder nu men det kommer väl vartefter!
när vi slutade kom frida till skolan och vi cyklade hem till mig och drog sedan upp på stan och drog sedan till deiles för att käka lite mat! för jag tycker om mat, för det är gott !
sen chilla vi lite på staden ! vädret var på topp och likaså humöret (minus på morgonen)
ÄLSKA när vädret är bra
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0