stekarna på kallepost!

dagen startade jag med att dra ut till mberg och h"mta min kl"nning, sen k:pte jag lite smycken och en bikinitopp svart och enkel from stadium, och sen hem och fixa lite, familjen var p* ett underbart hum:r, och typ vid ett anl"nde jag till camomilla och sen solade vi typ hela dagen skulle man kunna sammanfatta det hela som! sen fixade vi mat till oss, oxfil'e och potatis som vi fixade i ugnen och  bearnaisesaus till det! kempe god! kollade p* ett ytterst sofistikerat och bra program!!! sen r"knade vi lite kan man vell sejaaa (lol ser ut som ett barn har skrivit detta, hatar att man ej kan skriva boksteverna)
nu ska jag nog strax sova faktiskt, det br"nner lagon skont sa det blir n:off nice eller vad s:ager du camillllllaaaa (hej camilla!)
aja ha ett kul liv, hejoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0