oj, har jag en blogg?

glömde nästan,  hehe nejjjjj men i söndags så var jag och frida på stan all day long lixom (tills det stängde) och shoppade endast massa nödvändiga småsaker som är sånt som går åt i alla lägen!
skönt att vi alltid är så seriösa!

sen drog vi hem och hade picknick på studsmattan (orkade inte gå längre än så)
och hade det mycket trevligt må jag säga! helt underbart att jag tog en bild och den bilden var vi inte ens beredda på!
jaja
och igår låg jag och stekte i solen i stort sett hela dagen, roligt när man ser resultat (och så ser man knappt det ;PppPp)
NU ska jag iväg på informationsmöte på adolfsbergshemmet, där jag kommer sommarjobba från och med nästa vecka och tre veckor framåt, sisådär lagom roligt.. jaja skitsamma, pengar kommer rulla in som dom ska liXOM
ha det bra
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0