livet suger, eh.. ah!

asså orka livet, jag är påväg ner i en djup depression (för er som inte vet så märks det på att jag börjar göra saker som jag inte tycker om att göra)
idag har jag bakat. jag hatar att baka. det finns fan inte mycket som är tråkigare!
tänk på all äcklig disk som blir efter och hur skitigt det blir i hela köket av mjöl och smet som bara är överallt!!!! det vill säga förutom där den ska vara (i bunken eller formen,-arna)
USCH det här bådar inte gott, men vafan ska man göra när ens två bästa vänner jobbar.
onödigt tycker jag som inte börjar jobba förän vecka 27, veckan då dom slutar, KUL!!
ehjaaaaaa vet inte vad jag ska göra för jag orkar inte ta tag i mitt liv och ringa någon så om någon läser detta och vill träffa mig så kan den ju höra av sig finns tillgänglig klockan: eh nej i'm just kidding i'm totally free 24/7 typ så jaaaa mobbadtjej_95 hej och välkommen till min blogg :P
nej fyfan, saknar nästan skolan vafan OJ DJÄVUL VA SORGLIGT usch asså egentligen är det väl mer umgänget som jag saknar... haha asså det har gått en vecka på sommarlovet och jag saknar redan vissa så jag kan dööööööööööö...
nej, nu ska jag rycka upp mig och gå och städa (OBS, ÄNNU ETT DEPRESSIONS TECKEN)
buhuuhuhuu fml
//tjej som är desperat efter socialt umgänge

ps. ska städa hos mormor imorgon också, roligt roligt! ds.


trollmolly




var ute och fotade lite in the gardennnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0