jag sa -TJENA MITTBENA

ja, asså grejen med rubriken på förra inlägget var ju att jag skulle lägga upp en bild på mig själv som nyligen ändrat håret till mittbena sååå...

KVÄLLEN
har spenderats med först oscar och emma, sen drog emma och strax därpå kom danne, louisa och sofia och vi stod och bevittnade när louisa förlovade sig med sin älskade gustav!
och här har vi turturduvorna!!! helt bedårande må jag säga
sen drog vi iaf till oscar och louisa och danne badade, sen kom jerren och vi drog efter en stund till marreberreskorran... ja typ så, så det är ju narre!
NU ska jag verkligen sova, så goodnight, sleep tight!
så får vi se vad morgondagen har att erbjuda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0