what goes around comes around

idag cyklade jag och min yngsta kusin filip runt funäsdalssjön och vi kände oss som riktiga äventyrare!
blev några mobilbilder dårå:
'
hälsosamt och stärkande i fjällen
funäsdalssjön/funäsdalsberget
på den höll vi oss för det mesta ja
  • drack källvatten
  • såg många döda lämlar
  • badade fötterna efter en tredjedel av resan
  • hittade en mystisk gul kula
  • filip körde över en död råtta
  • använde ett dass mitt ute i ingenstans
  • besökte det såkallade "tältet"
  • solade & matsäckade på en brygga nedanför hotellet
  • mötte upp mor, bror, moster och kusin
  • badade på risnäset
  • ja så idag har vi färdats ca 1,6 mil på cykel


sen har jag suttit på altanen och läst i solen, det var superskönt må jag säga!
nu sitter jag och linnea ute i vårat lilla krypin med varsin dator och tv'n står på men jag tror inte att någon av oss egentligen kollar.
Linnea och Olle kom nyss hem efter att ha varit nere vid sjön och fiskat, utan att ens se röken av en fisk! Tur att jag och filip stannade hemma och latade oss istället, blir nog fiske imorgon som det ser ut nu.
Nej nu ska jag på hemligt uppdrag inne i huset, och sen kanske vi slår på en film, om vi orkar!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0