nej men lite twilight marathon sitter aldrig fel!

och det är precis vad jag och min kusin har haft, eller ah vi såg ettan och tvåan och fortsätter med trean imorgon då vi har samlat på oss lite nya krafter! det känns brau
idag har vi fiskat dessvärre utan minsta lilla antydan till napp medan gubben på andra sidan tjärnen drog upp fiskjävel efter fiskjävel! lite satfläsk på det kan man väl säga...
nej nu ska vi sova för det lät som att en promenad uppför funäsdals berget står på schemat imorgon och det känns väl kanske som att man borde vara utvilad då ja..
så godnatt och sov så gott hölleni glabbal och ha en tlevlig dag imollon!
jag måste faktiskt få säga att jag tycker att min bofink är ganska så söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0