hörde att jag var på bra humör!

-någon ljög för mig med andra ord, usch lögnare är det värsta jag vet. och dissare.
så jävulskt onödigt att ljuga och dissa om man inte har en RIKTIGT bra anledning.
jaja, dagen har vart.. en lördag.
började med att färga ögonfransarna, gjorde lagom ont att få färgning i ögat <333 äsch, lätt värt!
sen chilla, vara på lite lagom bra humör, sitta på mitt rum och vet icke vad jag gjorde... oscar ringde, jag duschade, ringde julia och så drog vi till mberg! chillade med några människor ettag innan jag drog hem igen, var arg, åt mat, fortfarande småirriterad, gick ut med hunden, ringde en föredetting♥ , satte mig på mitt rum och sitter fortfarande kvar här! najs dag? -ehm, delvis kanske..
tog nyss bild genom mitt fönster, mitt älskade favoritfönster!
himlen är för fin egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0