tack för dagarna gmn:**<33

seriös.se , vem var när? :D
haha majs, jag och frida somnade halv sex imorse och sov till klockan halv uno, för det tycker jag är brA :P
hälsosamt, sen satt vi inne heeeeeeeeeeela daget och kollade på ett par avsnitt av julkalendern, lite hitta nemo, kollade på mamma mia och sjöng med på svenska HAHA för det är livet <3
SEN kollade vi på björnbröder , ETT TRÄD! ja allt samtidigt som vi självfallet spelade sims :D
HAHA ja majs, godnatt ska kolla klart på götakanal 2 nu och sen sova för ska upp astidigt till el stable, ska vara där klockan SJU, aj... jaja får man rida gratis så :p
MEN godnatt och sov gott vakna torrt :D<3
min high-tech teve som vi har kollat på hela natten <3 OCH
HAHA värd bild, våran snyggaste sim som vi gjorde :P

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHH ASSÅ LOL JAG DÖRING :D<3

2011-01-06 @ 01:21:09
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0