"skolan has begun again" som en känd hall sa en gång..

tjo alla glada och resten! äre bra eller?! jotackar som frågar det är chill, lite ont i rygg och mellan stortår pga ridning idag på el kvällo (la tarde kanske?)
kommer ha världens jävla träningsvärk imorn, för att inte ens tala om i övermorgon... red prinsen idag igen, eller Prince kanske men sak samma!! Träffade dom bästa personerna i världen i stallet såklart, alltså Frida Fiesk, André världens bästa som kom bara för våran skull, och så var ju Ellen SOM ÄR SUPERSÖTOCHALLTSÅNTNÅNSOMTYCKERANNAT-SKA-DRAS-I-ÖRAT! JAAAAAAAAAA och så var ju våran favorit ungdomsledare Lisa där och vår ApSoluta favvis ridlärar Åsa där! PLUUUUUUUUUUUUSSS att ÄlSKLINGS MORGAN var där :D<33 ja hela gänget med andra ord!! ingen som fattades! tror jag ;D
"asså julia ditt hår är fint och så men asså jag stör mig på det!!" HAHAH dagens mening  och dagens bild vill ni egentligen inte se men det måste ni sålänge ni inte blundar :
VACKERT! små trollungar i stallet :D<3

Kommentarer
Postat av: frida

AHAHHAHA ASÅSÅ JAG ELASKAR DINA INLÄGG. för dom handlar bara om mig :p HAHAHAHHA lol

2011-01-10 @ 23:18:26
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0