SEXPACK, elleeeeeeeeeeerrr...?

haha borde få det med tanke på att jag just gjort 180 situps pågrund av att jag ut något i min logg på fEjjaN (h)
HAHA aj, nej nu kommer jag ha träningsvärk imorn ;o
asså den här veckan har vart aslång , i guess that's because of school.. har vart helt utslagen när jag kommit hem efter skolan på dagarna.. ja sen får jag ju tillbaka energin senare på kvällen för en stund men näe är i stort sett trött all the time så att säga.. nåja nog om det!
eeeeeeeeeeeeeeeeh.. jag har inget intressant att skriva om?
dagen har bestått av skola med massa tråkigt, jaa! sen hem för att somna framför tv'n och käka och sen gå ut på en lång promenad i kylan med hunden, -8 grader är ju inte så kallt.... ;s
jaja puss
ps. frida ingenting om dig :P HAHA förutom detta :D
fan va glad jag ser ut............ HAHA fult :D jaja har inga nya bilder puss!

Kommentarer
Postat av: frida

haha nu faila du

2011-01-13 @ 22:16:39
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0