bezta dagen på längE <3

tjaaaaaaa, gick upp klockan 6 imorse chill.... ellerrrrrrrrrr?..
aja sen drog jag till thorenbs för att vara "elev för en dag" verkar som en bra skola tycker jag! men har vart på john bauer och tycker den verkar bra också, kommer ha jättesvårt att bestämma mig...
jajaaa, men på thoren så var det tre till elever som jag inte kände som kom från lillån och dom var asChiLL <3
kärlek vid andra ögonkastet :D<3
vi fick en uppgift, man skulle göra en produkt utav en skridsko, en hårborste, en snöplog och en brevlåda!!! väldigt enkelt! ellerrrrr? :D aja jag och emelie ägde iaf alex och sanna med våran skridsko EXTREME!
aja sen drog vi till pizza planet och käka lite... PIZZA! :o underligt..
aja och där skratta vi så att tårarna rann överallt och förstörde maten, sorgligt.. haha pirayaN... HAHHAHAHA stackars deras ägare HAHAHAHHAHAHAHHAHA AJ MIN MAGE HAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAH dog lite mycket! :D
sen sååååååååå... gick vi lite på hindersmässan och så köpte vi en ballong eller tre kanske med lite helium i för det är hälsosamt att andas in :Dyessssssssssss
sen skulle jag dra hem för att plugga matte med LinuZzZzzZZS och vi pluggade massor!!! eller gjorde vi verkligen det?..
5 och en halv uppgift JAAAH :p fyi
sen dog vi lite och sen gick han hem hela långa vägen till sig och så åt jag och så har jag duschat och nu sitter jag här typ ! lång dag jatack men bra har den fan vart :D
nu ska jag sova nattinatti! <3
kekar geodies :)
HAHA gulliga grannar!!<3333333 
paparazzifotografen var igång.. riktigt proffisionell som får med fötterna tycker jag :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0