NY IDOL!!!!

hehhe, idag så har jag gjort ingeeeeeeeeeeeenting ända fram tills typ klockan 5 när jag drog iväg till marieberg köpcentrum eller galleria som det heter numera, riktigt flashigt! ellerrrrrrr.... anyway, träffade andré där (det var därför jag åkte dit, skulle träffa han) och vi lallade runt lite som de luffare vi är! (han i varjefall) hejade på ida där också, vi måste verkligen bestämma en dag!!!
ja och som rubriken säger så har jag en ny idol!!!
HÄR ÄR EN BILD PÅ PUDDINGEN:

riktigt stilig må jag säga! han kallar sig själv för "The really wild André"
haha nej det gör han inte, men han kunde ha gjort! med tanke på att han "sjöng" born to be wild HAHA gissa om de som gick förbi stirrade? nääääääääääääedå verkligen inte (a
dog liteee
nu sitter jag här i min säng och först tänkte jag se en film men snart börjar big brother så det blir nog inget med det (förän möjligtvis efter bb)
vi höressss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0