el frizzo och tjosan

godkväll små filurer!
HAHAH dog lite när jag såg reklamen jaaaaaaaaa för det tyckte jag var kul, humorn är på topp!
idag gick jag först upp typ kvart i 9 morgonpigg, yessir!
nej men skulle faktiskt till frisören fast jag hade dock räknat lite fel för jag skulle vara där kvarrt i tolv och hade inte behövt gå upp så tidigt. JAJA shit the saME hahah same på svenska..
AJA efter frizzan gick jag till andré el lustigo kurro, och HAHA ja så var jag där i typ två timmar och sen så drog jag hemmmmmmmmm och chillade bara resten av dagen, eller nej jag lagade mat!! köttfärspaj.. inte kult men gott ! ;)
HAHAHHAH och nu har jag kollat på storebror (big brother) OCH så kollar jag på glashuset live nu och dör lite HAAHHA ja catwalk snubbar gillas <3
JAJA nu ska jag sova strax, hejdåååååååååå <3
i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0