Dag 6 - Mitt rum

Hahha vad passande när jag har städat mitt rum idag och allt! :d
mitt rum är ganska litet och jag har en byrå med en tv på, en hylla med skåp nertill och en mindre hylla vid sidan av, en fåtölj, ett litet fönster, en helfigursspegel, ett litet bord, en 120 säng, och en garderob med två dörrar som går ihop bakom min säng!
ja jag kan visa lite bilder på hur mitt rum såg ut när det var halvstädat! alltså rensat men inget bortplockat..
asså jag flyttade upp i stort sett allt som låg på golvet till sängen och sen så rensade jag garderoberna också och mycket av det som skulle ut därifrån ligger också i sängen på bilderna.
FYFAN vad det såg ut... blir fan rädd för mig själv, men man tänker ju inte på det när det är så men nu när jag ser bilderna asså... aj ;s
JAJA mitt rum ser iaf inte alltid ut såhär! (bara nästan, hehe)
har inga bilder på mitt rum som välstädat men kan lägga in lite bilder imorn efter att jag har dammat och dammsugit som jag tänker göra dåå alltså, hade tänkt gå upp typ 9 imorn så jag inte sover bort hela dagen! + att jag måste vända tillbaka dygnet eftersom det inte är jättelångt kvar till skolan börjar igen :( bara 3 dagar kvar :c
nej , nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen ska jag lägga mig och läsa en liten stund..
keep on rolling

Kommentarer
Postat av: frida

SUPERBLOGGARN!:DDDD

2011-02-25 @ 13:18:11
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0