Dag 5 - Bra låtar

MUSIK! jag älskar musik och bra låtar finns det gott om, min musikstil varierar sig dock ganska så väldigt mkt efter mitt humör så det är ganska svårt att säga vad jag tycker är bra... men ska försöka få med lite av varje stil! okej youtube here i come:
MUSIK! jag älskar musik och bra låtar finns det gott om, min musikstil varierar sig dock ganska så väldigt mkt efter mitt humör så det är ganska svårt att säga vad jag tycker är bra... men ska försöka få med lite av varje stil! okej youtube here i come:
har en liten veronica maggio fas nu, när jag såg att hennes nya singel kom ut så blev jag lite wild and crazy om man säger så! älskade henne för typ ett och ett halft år sen!
asså ibland gillar jag han och ibland ba neeeh!
eminem älska <3
volbeeat, asså diggar låten :D
typ en utav mina absoluta favorit låtar<3
en annan absolut favorit låt <3
en annan super favorit <3
ja asså det finns ju så himla många låtar och om jag ska sitta och lägga in alla som jag tycker är bra så kommer det juu ta typ ett år och det har jag inte lust med.. att sitta så länge :s
sen får ni väl titta på tidigare musiktips också om ni vill ha lite mer OCH så kan ni titta på min spotify lista som jag för tillfället lyssnar på, men observera att all musik inte är helt seriös <3
julia's

Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg! Ska du göra idag?=)

2011-02-27 @ 11:20:36
URL: http://alwaysmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0