Dag 4 - Det åt jag idag

HAHAH aj, det skulle ni inte ha frågat idag när jag har vart tjockare än vanligt!!
idag har jag vart nere på staden med mina godingar frida och ellennnnnn, sen så har jag vart på pianolektion också :)
ja idag har jag ätit:
frukost- två mackor och en kopp te! (te i mitt hjärta)
lite mitemellanmål- dextro haha :D
lunch- en kycklingbaguett med CURRYhelvetesås som har luktat hela dagen och fortfarande luktar , och cola till det på la baguette
mellanmål- cheeseburgare och liten cola på mcdonaldS AHA asså slösa pengar på mat <3333333333333
kvällsmat- pastasallad
lite jobbigt att jag är typ sugen på nåt att äta nu ocksåååååååå <3 eller nej är mer törstig <3
WHATEVER HEIDO <3
oboy är ju inte heller fel! men inte för ofta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0