Dag 3 - Min hobby

HAHA asså bilden, jag nyduschad i min FEINA gula tröja med en nattmorot :P
Min hobby är egentligen inte bara en utan flera!
en är att rida vilket jag har gjort idag, vet egentligen inte varför jag tycker det är kul men det är väl typ.. farten.. när det går fort är det kul! och lite spännande för man vet aldrig om man flyger av.. eller dör! aja det är riktigt spännandE iallafall..
och sen så ÄLSKAR jag att spela piano, har gjort det i drygt tio år och har definitivt inte tröttnaT!
spelar också lite gitarr men inte speciellt mkt... är inte så bra på det hehhee och så sjunger jag då och då också men hellre än bra om man säger så ;)
jaaa, sen älskar jag att lyssna på musik, och se på filmer och! damtarada!!!
bästa till sist , att umgås med DE BÄSTA AV DE BÄSTA vänner som en människa kan ha <3
jaaaa men gills ens vänner som hobby?! DET MÅSTE DOM GÖRA! jaja men nu ska jag snart sova så nattinatti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0