Dag 1 - Presentera mig själv

Jag är en ganska konstig men ändå rätt så normal (HAHA) tjej på 15 år, eller 16 den 25 april!
Går i nionde klass på ett stycke skola, bor i ett gult hus i Örebro och när jag inte går i skolan så sitter jag antingen framför datorn, lyssnar på musik, spelar piano, spelar gitarr, är i stallet (mest för att träffa vänner) och för att jag tycker att det är kul att rida på hästar ja för att ingen ska misstolka :D
jag gillar också att bara träffa vänner och chilla lite, gå på stan eller bara se en film och prata med André i skype HAHA vilket jag gör det, pratar med han irl och på telen också så han är ingen nätkompis eller så !
HAHAH när jag sa att jag bloggade så sa han vad skriver du?!
"Chacha, addeboii här! idag är det söndag här i marieberg och jag har idag vart på stan med girlsen för att fixa lite manikyr :P" HAHHA störd <33
haha jaa, mina bästa vänner är frida HAH så var det en, nej men andré är också en mkt god vän och julia och jaaaa dom tre är best iaf, utan dom skulle jag nog inte orka med mitt liv!
Jaaaaaa juste jag gillar att måla också!!! haha det kom jag på häromdagen :D visste inte att jag ens kunde måla innan typ i förrgår eller nåt.. jaaaaaaa men nu ska jag sova eller nej det kommer jag troligen inte men snart ska jag iallafall :D
jaja hejdåååååååååååå<3
andré hhahaha, nja inte jättebra men övning ger färdighet!
ett trollll!!!! bild från idag , hasta la vista mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0