chauuuuuu

sitter just nu framför en gammal seg dator vilket betyder inga bilder!
vaknade runt elva med en dunkande huvudvärk och typiskt mig att INTE ta en huvudvärkstablett för jag bara tänker *det går säkert över snart*
jag kände redan igår att jag började få lite ont i nacken och det är ju oftast så det börjar.. jaja så nu sitter man här med dundrande huvudvärk och är för lat för att hämta en huvudvärkstablett... nåja får väl skylla mig själv antar jag! -är det bara jag som också väntar till sista minuten innan man dör av sin huvudvärk innan man tar en ipren eller dylikt?
aja, idag händer det absolut ingenting vad jag vet än iallafall, borde verkligen städa mitt rum för det ser verkligen förjävligt ut rent ut sagt! mennn kommer troligen inte göra det idag heller om jag känner mig själv rätt ;) vi får se..
jaa hade inte så mycket intressant att säga.. rulla vidare!

jag ångrade mig, det blev en bild iaf, kopierad från facebook HAHA fan va gammal, men jättesöt och dagen saknas<3 (frelle, jag och lina på bild inne på pizzeria elvis♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0