vintertid

vintern kryper sig sakta inpå, fönstret mitt står öppet fastän det är för kallt att ha det så
vintern gör ont i mig, jag tycker om den, men den gör ont
värkande leder, snart juletids seder med leende nära och varmhjärtade kära
kylan är det enda negativa med vinter, och de tjocka kläder man måste ha för att gå ut
men många varma hjärtan hjälper mot smärtan så lederna kan nog stå ut
kalla händer och varmt hjärta sa en man till mig en gång
gäller det även när de är så kalla att en isblå färg börjar ta form?
vintern kryper sig sakta inpå, fönstret mitt står öppet fastän det är för kallt att ha det så
vintern gör ont i mig, jag tycker om den, men den gör ont
värkande leder, snart juletids seder med leende nära och varmhjärtade kära
kylan är det enda negativa med vinter, och de tjocka kläder man måste ha för att gå ut
men många varma hjärtan hjälper mot smärtan så lederna kan nog stå ut
kalla händer och varmt hjärta sa en man till mig en gång
gäller det även när de är så kalla att en isblå färg börjar ta form?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0