no one but eminem

i remember when you used to do these things with me, i miss you.
sitter på mitt rum och ser mig omkring i brist på annat att göra. rolig lördagskväll - nej. men jag behövde en lugn helg! (tråkig helg...)

ljusslingan med stjärnirna sitter uppsatt på kroken i taket så att den hänger snett framför helfigursspegeln i hörnet. I mitt lilla fönster står luciatåget tyst med varsin liten lampa och lyser. Stjärngossen först, olågiskt nog, och sedan lucia och hennes fem följande tärnor. På golvet är det kaos. Som vanligt med andra ord. Har tänkt städa hela dagen men har inte börjat än. Jag städade ju i förrgår, det är omöjligt att hålla golvet rent ifrån massa prylar och kläder. Ur högtalarna på min dator strömmar Eminem's röst och det har det gjort i en dryg timme nu.
varför bestämde jag mig för att ha en lugn helg? har aldrig haft tråkigare. orkar inteeee.
har iallafall varit och tittat på kusinen som hade dansuppvisning. dutti ponke.
ah okej, nu ska jag sluta störa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0