min önskelista

1. Extern hårddisk
2. Sarah Jessica Parkers parfym
3. Converse i alla olika färger och former
4. 55-250 mm objektiv
5. STÅLAR
6. SD minneskort
7. Headset
8. Datorfodral i nån kul färg
9. Prenumerering på SOLO eller VeckoRevyn
10. Böcker
-Flyga högt - Katarina von Bredow
-Ett nytt liv på köpet - Emma Granholm
-Liv&Lovisa - Emma Granholm
-Mycket mer än så - Sarah Dessen
-Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
-Mitt hopplöst normala liv - Joanna Nadin
-Mitt perfekta liv - Sarah Dessen
-Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag - Sara Ohlsson
11. Post-it lappar......... :P
12. Matta
13. Sängkläder
14. Gardin
15. Kamerastativ

det var min önskelista, utan inbördes ordning så att säga och har inte med allt egentligen men jag orkar inte haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka böcker önskar du dig specifikt??? kan ju inte bara skriva böcker och så får du redan 20 utan nån du redan har!!!!!!! Klantmaja.... :) Annars var det en bra önskelista tycker jag!



Kram storkusse!

2011-12-05 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0