middledayssale

lite halvgamla bilder på mig och f
Lite svengelskt översatt rubrik sådär tycker jag är fint.. Jag och Fridus drog oss upp ifrån våra underbara sängar i ottan för att vara uppe på stan till klockan 11! Vi gick runt och kollade på H&M's DIVIDED eftersom det inte finns på marieberg, och på monki, och så kikade vi även in på lite andra affärer så som Carlings där jag köpte mig en stickad tröja. Efter det käkade vi lunch på subway och vi kan väl sammanfatta det hela med att om baguetten heter Spicy Italian, så är den spicy... Gott var det i alla fall!
Sen vandrade vi iväg till konserthuset för att ta bussen till Marieberg. (ohja, vi slår på stort och kör båda på en dag).
Där var vi inne på MediaMarkt och F köpte sig ett UV-filter och så. Dagen slutade med att bussen körde förbi oss när vi skulle hem för den var för full. DET VAR EN DRAGSPELSBUSS SOM VAR FÖR FULL OCH VI STOD PÅ TREDJE BUSSHÅLLPLATSEN FRÅN STARTSTATION, HOW IS THAT EVEN POSSIBLE?!?!?!?!??!?!? Anyway så bestämde vi oss för att gå och besöka en god vän som bor en bit ifrån eftersom det var kallt och vi orkade inte vänta i en halvtimme på nästa buss, men när vi väl kom dit så tänkte vi att det kanske är lika bra att fortsätta gå till nästa busshållplats så det gjorde vi. Det hela slutade med att jag gick hem från marieberg köpcentrum, det tog typ en timme.... Var lagom trött när jag kom hem och slängde mig i soffan för att kolla på "Den där Mary", och inte långt efter det att jag satt mig så plingar mobilen och jag har fått ett sms från A där han frågar mig om jag vill träffa honom vid parkhallen en stund, det var tydligen party in his head! HAHA, störd <3 Där stod vi och sjöng hela kvällen i blåsten och hade det trevligt, innan jag äntligen fick gå hem och sova. Lång dag? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Olivia

s. Du är snygg!

2011-12-28 @ 18:14:15
URL: http://byolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0