långpromenad och gänghäng

söta trollhund.
Dagen började med att jag vaknade klockan tio. Jag fick reda på att vi skulle till mormor klockan halv elva så jag åt frukost och duschade snabbare än någonsin, och åkte sedan iväg dit. Sen åkte jag, pappa och bror iväg till MultitechData för att köpa en dator till min bror, och jag skulle kolla på extern hårddisk men köpte ingen. Sedan bar det av hemåt, och jag hann komma hem innan mamma kom och sa att hon tyckte att vi skulle dra till stadium outlet och byta ett par vantar, och där hittade jag även en ny skidhjälm, bra att ha, ser ut som en tjockskalle men är det inte det jag är lixom? Stor hjärna - stort huvud :PPPp
Dagen gick och inget hände, jag var mer uttråkad än på länge men orkade ändå inte ta tag i livet för att göra något. På kvällen gick jag i alla fall ut med Molly på långpromenad, och snackade med A#1 tills han inte orkade längre, haha var ute i två timmar så inte så konstigt att han tröttnade på mitt babbel...
När jag kom hem var jag otroligt trött i benen och då smsar A#2 och frågar om jag vill träffa honom och A#3 i marieberg och spela sällskapsspel och dricka kaffe, och det tackar man såklart inte nej till! Så jag kollade buss och åkte iväg dit, och det ångrar jag inte ett ögonblick för oj vad mysigt vi hade! Även om båda grabbsen var bättre än mig på GENI så gjorde det inget, jag hade iallafall roligt, och fick kaffe! Trevligt gäng tycker jag att vi blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0