IRRITATIONS MOMENT

hey, here's a positive girl!
eller hur var det nu...
har just kollat klart på fjärde säsongen av gossip girl och aj vad sorgligt det slutade! ENTE BRAOHHHH
anyway, that's not what i was about to write in the first place. (stå ut med min fina blandning av engelska och svenska)
JAG tänkte berätta om något som just idag, och många dagar innan, stör mig något så otroligt mycket. Bara en småsak men ändå.
VARFÖR i hela fridens namn låter man datumen sitta kvar på bilderna som man laddar upp på internet? Visst, jag kan förstå att en del människor vill ha datumet kvar så att de kan minnas vilken dag det var som just det ögonblicket skedde. MEN VARFÖR EN VATTENSTÄMPEL PÅ FOTOT??!!?! kan man inte bara döpa fotona till datumet, eller ännu bättre, titta i bildens information för att se när den är tagen? vad är ni, födda på stenåldern?
Jag har överseende med detta när det gäller vuxna som lägger upp sådana bilder, och äldre och så som inte bryr sig så mycket. Men ungdomar, nej det är inte okej.
Mitt tips:
  • STÄNG AV INSTÄLLNINGEN PÅ KAMERAN
  • ELLER REDIGERA BORT I EFTERHAND!
ni behöver bara klippa bort lite av bilden om ni nu inte kan redigera bort det på annat vis, men snälla, ta bara bort det. tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0