händer inget -rastlös, händer något stressade

tja på er , did u miss me? Nänä, men det är lugnt jag hade inte förväntat mig det. Just nu sitter jag iallafall här med iPaden och chillar osååååå.... (hehehehehe) skitsvårt att blogga från den vill jag informera om, pröva inte!
Tänkte berätta om min dag som faktiskt har varit ganska bra ändå. Den började med en sovmorgon då jag inte började skolan förrän klockan 11:45, najs! Och så hade vi bara matteprov, och det gick la bra antar jag för er som undrar. Efter skolan åkte jag hem till morföräldrarna och hjälpte dem med någon digital fotoram och fikade.. hehe. Nu har jag för en stund sen varit ute med hunden och min saknade vän Lovis, mysigt värre. Sen har jag även inspirerat Adam till hans essä, inte stört eller så :ppPppP ja, imorgon börjar jag ett med idrott på backahallen, LML typ <3 ne, nu ska jag kolla på ghost whisperer och det har jag ju veeeerkligen inte sett förut eller så.. OKEJ DÅ VET NI
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0