every day i'm tumbling

-är det nu man ska bli rädd?

chacha hörni!
har skaffat tumblr.................... osmart med tanke på hur mycket tid det tar och hur beroendeframkallande det är. Men just nu gör det faktiskt inget eftersom jag ändå inte har något plugg direkt. NAJS SOM BA FAN LIXOM!...
ni hittar mig på http://jccarne.tumblr.com
hade endast engelskalektion idag i skolan då spanskan var inställd. LML <3
jag och jennifer drog upp på stan, provade mycket kläder inne på h&m (obs. mycket är en underdrift) köpte hårinpackning och nåt grejs till ögonen som är jobbiga.
När jag kom hem hade jag hemma-spa, badade, rakade benen, ansiktsmask, hårinpackning och så coconut bodybutter på det sen. NAJS. nu ligger jag i min säng i en mys-outfit(tan) och tänker för sjuttioelfte gången idag att NU ska jag ta tag i min bildanalys. Den här gången är det på riktigt!
ha det så kult, och ha lite extra kult åt mig eftersom jag inte får ha det. PUSS
update: SÅG JULKALENDERN OCKSÅ, FETT BRA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0