äre fezt äller?

jag från clubnoise kvällen i jennifers kläder och badrum.
Idag är det nyårsafton, herregud, ett helt år har gått. Det har hänt så mycket, jag har gått sista terminen på högstadiet och första på gymnasiet. GYMNASIET?!? Jag minns fortfarande första dagen på lekis, allt var så nytt och spännande... Jag minns hur jag hörde folk prata om storasystrar och storebröder som gick i "första-/andra-/tredje-ring" och man var helt faschinerad över att det fanns människor som var så stora och "gamla". Nu är jag en av dem. Otroligt.
Ett nytt år, det ska bli bättre än alla tidigare år, det har jag bestämt och det lär ju inte bli svårt med mina underbara vänner. Ikväll blire riktig röjfezt...................................................... typ!..
Hoppas ni får en underbar sista dag på året för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0