vatten för elefanter

mobilbilder, tagna på jobbet för ett par veckor sen

idag bar det av till katrinelund med fridus, vi tog bussen ut till stora mellösa för att låna kusinernas cyklar för att sedan fortsätta mot vårt slutgiltiga mål! där solade vi och badade i några timmar innan vi gav oss av mot kusinernas hem igen, även där tog vi ett dopp innan vi tog bussen hem mot gamla härliga örebro igen.
nu på kvällen har jag kollat på filmen water for elephants (där robert pattinson har huvudrollen) med mami och det var ett stycke bra film vill jag lova!
nu skall jag krypa till kojs för jag är hyfsat tired efter en fartfylld dag och imorgon tänkte jag ta mig upp innan förmiddagen är slut, vi slår på stort här alltså!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0