toppendag med tjejerna

bild på mig och min pojkvän! två sek senare kom polisen...
Hej på er små flickor och pojkar!
Dagen igår kan nog bara beskrivas med ett ord - guld.
Den började med att jag och julia mötte varandra i slutet på hagalundsbacken och därefter (utan att planera) så cyklade vi automatiskt upp på stan. Där var det full rulle med massa konstiga saker! Vi drog till stortorget och satte oss på en bänk tillsammans med en väldigt vit man och låtsades vara vän med han eller nåt. En tant kom fram till oss och började prata om att de såg så äkta ut och ja, visst gör de! , sade vi. När hon sedan hade vandrat vidare i sakta mak så kom det fram en kille till oss(!!!) (något roligare än tanten då han var snygg som få med djävulskt blå ögon och lagom solbrända och muskulösa armar!) och frågade, mycket artigt, om vi kunde hjälpa honom och hans tre kompisar med att bygga en mänsklig pyramid mitt på stortorget framför den stora gula liggande kaninen, (har ni varit där så kan ni inte ha missat den) och jo visst gick vi med på det! vad gör man inte när han ber så snällt liksom. (läs:vad gör man inte för att umgås med han en stund till när han är så snygg liksom) jaja så där var jag och julia ovanpå fyra muskulösa killar mitt på stortorget! inga fel skulle man kunna säga hahaha, lite stört men äsch vad gör det?!
sedan knallade vi vidare helt uppspelta av hur snygg han var och så, och gick och köpte dricka på cityhallen och så. Och när vi kommer ut därifrån så möter vi josefine, julia's vän som fyllde år och allt, trevligt. Och medan vi står och pratar med henne så ser jag en kille med vit tröja vars armar och ögon jag känner igen om man säger så (inget man glömmer) och han log och vinkade till mig och så (nej vadå vinkade tillbaka med ett töntigt leende på läpparna?) iallafall kom han fram till oss igen, MED SIN NÅGOT SKÅNSKA DIALEKT, HUR KUNDE JAG GLÖMMA ATT BERÄTTA DET?!?! (älskar skånska) och frågade om någon av oss skulle kunna tänka oss att pussa hans kompis(!!?) och nej han var ju då inte riktigt lika snygg men ful det var han inte heller må jag säga!
han frågade om någon av oss var singel och alla tre svarade ja i kör. Men vi bestämde oss för att josefine skulle få pussa denne okända kille eftersom hon fyllde år! (och för att jag och julia troligen skulle bråka om det annars)
ja, igår var en jävligt bra dag
träffade även tre killar till senare på dagen då tillsammans med camilla och emma också och dessa tre killar frågade om de skulle kunna få sova hemma hos oss för de "kom från västerås och tåget var inställt och de hade ingenstans att sova", men nej ack nej, inga okända män hemma hos oss sa vi. Inte ens på vårt golv, inte ens på vår gräsmatta. tror inte att någon utav våra föräldrar hade tyckt att det hade varit en bra idé med tanke på att dessa killar inte alls kunde jämföra sig med den blåögdes snygghet.
ja, det var min lördag i stora drag, hur var er?
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: linnea ♥

HAHAHHAHAHHAHA

2011-08-29 @ 13:38:18
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0