tare på allvar

hahaha dagen har fan vart ganska så mycket gr8! har skrattat mer än vad jag gjort på typ ett år eller nåt och det är så himla härligt! Kul att det vi skrattade åt inte ens var roligt men ändå!
-ta det på allvar! /kamran
-va? jag kollade ut genom fönstret!
-jag såg hon emelie på bussen! ~vilken buss? -den som vi åkte förbi nyss! ~såg ens ingen buss.. - men jag kollade ut genom fönstret!!!
-skolan var helt annorlunda på 60-talet /random tant på bussen
dagen avslutades dock med huvudvärk som heter duga men äsch, vad gör det när man har skrattat så mycket idag?!
imorgon blir det hästhagen med klassen, vi ska vinna!
peace out
normal bild, fast ne.. men den kändes så härlig ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0