tare lugnt

lite förhandsvisning på hur full man blir på brus

den goda tårtan med en navelsträngsliknande sak uppå

vaknade för ca en halvtimme sen, skönt att inte sova mer än åtta timmar för gör man det så blir man så seg efteråt! inte för att jag direkt har någon anledning till att inte vara seg eller så men..
jaja jag startade datorn för på mobilen hade jag fått en uppdatering om att det finns en ny programvara till den och att jag behövde datorn för att få in den så då startade jag datorn lite snabbt och då självklart så blir det något fel på den och det står att windows inte funkar och jag vet inte allt vad det var men nu verkar det funka iallafall och jag hoppas på att inga fler incidenter inträffar!
ha en trevlig dag, min kommer nog vara en riktig chilldag.

Kommentarer
Postat av: Petra

va gott!:) allt bra med dig?=)

2011-08-14 @ 22:27:46
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0