singing in the rain

god morgon solstrålar! jag känner mig som en riktig solstråle idag trots det väldigt osoliga vädret... gud så det regnar! men vad gör det om hundra år?!
vaknade klockan tio av att alarmet ringde, och då gick jag upp på en gång, fantastiskt! och nu har jag ätit frukost och tagit en snabbdusch, fixat håret och bäst av allt jag har fått hem min hoodiebuddie! ÅÅH är så glad!! jag kommer troligen bo i den idag när jag ska till marieberg med ellen så nu behöver jag bara bestämma vad jag ska ha till den... jaja det löser sig! med tanke på vädret så kan man kanske utesluta shorts sålänge ett par tunnstrumpbyxor inte sitter under! anyway, ni får ha en finfin dag och blablabla puss och hej!

Kommentarer
Postat av: emmy

denna bilden är tagen med min nikon d40x, annars fotar jag mest emd min nikon d7000 :)

2011-08-10 @ 20:18:42
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: linnea ♥

sv: försöker fixa ny, men går sådär. blev sur och stängde ner allting när jag nästan var klar och poff så var jag tvungen att börja om igen! :D<3

2011-08-10 @ 21:36:22
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0